Відповідно до «Закону про захист прав споживача» Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки.
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
• товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
• товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
• збережені всі ярлики і заводське маркування;
• є в наявності товарний чек.
Тобто Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути Вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
У разі, якщо Ви звернулися в впродовж 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на Вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.
Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником товару, про те, що умови експлуатації не порушені.
Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині:
Адреса: м.Київ, пр. Леоніда Каденюка, 23 (біля метро "Чернігівська")
Години роботи: з 10:00 до 18:00 понеділок - п'ятниця
Обов'язково узгоджуйте свій візит з менеджером
Телефон: 0-800-21-11-41
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт, товар, упаковку, всі комплектуючі, гарантійний талон, товарний чек і заповнити заяву встановленого зразка.
Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
Якщо Ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за свій рахунок за допомогою кур'єрської служби доставки "Нова пошта". Подробиці пересилання і умов повернення уточнюйте у менеджера.
ГАРАНТІЯ І СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Гарантійні зобов'язання
На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті і в гарантійному талоні. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазина ДКТ.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Претензії по зовнішньому вигляді, механічним пошкодженям і комплектації товару приймаються тільки при передачі товару.
Хто здійснює гарантійне обслуговування
Гарантійне обслуговування значної частини асортименту товарів нашого магазину здійснює Сервісний центр ДКТ. Клієнти магазину ДКТ мають право на пріоритетне обслуговування в Сервісному центрі ДКТ.
Гарантійне обслуговування іншої техніки здійснюють сервісні центри, авторизовані виробниками.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:
• модель;
• серійний номер;
• гарантійний термін;
• дата продажу товару.
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
У разі якщо в гарантійний період товар, який Ви в нас придбали, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
• товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка ...);
• гарантійний талон;
• документ, що підтверджує оплату;
• висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».
Обмеження гарантійних зобов'язань
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
• порушено збереження гарантійних пломб;
• є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
• порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
• було здійснено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
• неправильно заповнений гарантійний талон;
• серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
• пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
• пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
• випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, недотримання температурного режиму, і т.п.);
• природна зношеність або вичерпання ресурсу елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації;
• пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
• пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликані програмним забезпечення, яке не входить в комплект поставки вироби;
• пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
• пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
• наявності на виробі ознак ремонту неуповноваженими особами;
• збереження інформації на жорсткому диску.